Meest gestelde vragen

Hoe snel kan ik mijn bestelling ontvangen?
Wij verzenden alle bestellingen binnen 1 - 2 werkdagen. Je hoeft dus niet lang te wachten op jouw kraamcadeau. 

Hoe wordt mijn pakketje bezorgd?
Standaard worden onze pakketjes bezorgd met brievenbuspost. Deze wordt bezorgd door de postbezorger. We zijn afhankelijk van de PostNL. Meestal wordt de post de volgende dag bezorgd. Pakketjes boven de €75 worden automatisch verzonden met pakketpost. 

Ontvang ik een track & trace van mijn pakketje?
Als je in de checkout hebt aangegeven dat je graag jouw pakketje verzonden wilt hebben met track & trace dan ontvang je deze zodra deze wordt ingescand bij de PostNL in jouw email. 

Help, mijn track & trace geeft aan dat het pakketje is bezorgd, maar dit is niet het geval.
We gebruiken voor onze verzending een track & trace voor brievenbuspakketjes. Deze is niet altijd realtime & wordt in sommige depots al afgetekend bij het verdelen van de post. Hierdoor kan het gebeuren dat jij eerder een bericht krijgt van de bezorging dan deze daadwerkelijk is. Dit kan zelfs oplopen tot 5 werkdagen! Wij kunnen helaas niets bespoedigen. Duurt het langer dan 5 werkdagen nadat je bericht hebt ontvangen dat het zou zijn bezorgd, neem dan even contact met ons op! 

Ik wil graag mijn pakketje retourneren, kan dit?
Alle niet gepersonaliseerde items kunnen retour worden gestuurd, nadat deze retour is gemeld via de mail info@babyzus.nl. Hiervoor geldt een termijn van 14 dagen na ontvangst. Lees meer hierover op onze Retourpagina

 

Hoe kan ik weten of de reviews echt zijn?
We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur.
Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier. 
Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.